,,Žiji Vědomý Život,,

Co znamená žít vědomý život v praxi ?
Velmi jednoduše řečeno, čím vědomější jsme, tím více jsme propojeni s fyzickým, mentálním i astrálním tělem.... Pokud jsou stále vnímány jako tři, nesloučené do jednoho cítění sebe, tak je každá tato úroveň naladěná na jinou frekvenci, posloucháte tři rádia najednou, což může navodit pocit rozpolcenosti a chaosu, však ten pocit v sobě známe určitě všichni.
Úkolem je ladit a poslouchat pouze jednu stanici... opustit poslech předešlých tří již ohraných stanic a naladit se o oktávu výš, kde se nachází klid i náš osobní internet s potřebnými informacemi a propojení se s vyšším principem Života i Harmonií.
Na praktické rovině, jde vše více bez-usilovně, na druhou stranu, pokud děláme něco co není v souladu s vyšším záměrem-posláním.... najeli jsme do slepé uličky a to zvěstuje změnu.
Rychle a jednoduše opouštíme to staré a zároveň se už adaptujeme na to nové, které se začíná objevovat a projevovat v našem životě, mnohdy si to žádá sebe-vědomí, důvěru a trpělivost.
Například vaření jde intuitivně s lehkostí a radostí, úklid i běžné praktické věci, jsou součástí našich životů,...moudré je neživit odpor, ale nacházet svou vlastní originální cestu i přístup. Uvědomuji si, že za vše si sama zodpovídám, proto si vybírám a rozhoduji se vědomě do čeho budu investovat svou energii a pozornost....pokud to necítím jednotně, neangažuji se a nebo to opouštím hned, jak jen to jde.... protože tři stanice najednou už znovu poslouchat nechci...ale chce to bdělost, pokud možno vědomou.... nehodnotím, ale můžu si vybrat, pohlížím na vše, jako na škálu možností....
Při výchově dětí nevadí když se projevíme příliš emočně, ale buďme u toho vědomí, dětem vždy náleží potvrzení, že jsou stále milovány a obejmutí jim dodá pocit jistoty i přijetí. Uvědomuji si, že děti jsou naši největší učitelé vědomé bdělosti a přítomnosti, přináší nám do našich životů to nové-aktuální /přímo od Zdroje...z Universálního Vědomí/... přijměme opravdu vědomě do našich životů jejich poselství-poslání....E.